Noul sezon de Formula 1 a debutat cu Marele Premiu al Australiei.
Monoposturile beneficiază anul acesta de motoare turbo V6 de 1,6 litri, în
schimbul celor V8 de 2,4 din sezonul precedent. Diferenţa de sunet s-a observat
excelent la startul cursei!
(Startul de la MP al Belgiei din 2013)
(Startul de la MP al Australiei din 2014)
Pentru cei nostalgici, startul din 2004 de la MP al Australiei, când monoposturile aveau motoare V10:
Desfăşurarea primei curse din 2014 a fost puţin surprinzătoare, deoarece Lewis Hamilton şi
Sebastian Vettel au abandonat după primele tururi, din cauza unor probleme
tehnice.
Cea mai înaltă treaptă a podiumului a fost ocupată de Nico Rosberg
(Mercedes), urmat de Daniel Ricciardo (Red Bull) şi Kevin Magnussen (McLaren).
Dar pilotul de la Red Bull a fost ulterior descalificat pentru că a depăşit
limita de carburant folosit pe oră, regulă impusă de FIA. În urma acestei
decizii, Magnussen a urcat pe locul secund, iar Jenson Button (McLaren) pe
trei.
Urmează Marele Premiu al Malaysiei, în 28-30 martie.
UPDATE(17 martie 2014):
Preşedintele Australian Grand Prix Corporation(compania care a organizat MP al Australiei) Ron Walker a declarat că, Marele Premiu de la Melbourne a fost plictisitor şi spectatorii nu au fost mulţumiţi de spectacolul oferit. Monoposturile au fost prea silenţioase şi lumea vrea mai mult zgomot. Organizatorii verifică, contractele încheiate cu reprezentanţii Formula 1 pentru a vedea, dacă toate clauzele au fost respectate.
UPDATE(17 martie 2014):
Preşedintele Australian Grand Prix Corporation(compania care a organizat MP al Australiei) Ron Walker a declarat că, Marele Premiu de la Melbourne a fost plictisitor şi spectatorii nu au fost mulţumiţi de spectacolul oferit. Monoposturile au fost prea silenţioase şi lumea vrea mai mult zgomot. Organizatorii verifică, contractele încheiate cu reprezentanţii Formula 1 pentru a vedea, dacă toate clauzele au fost respectate.