Monday, October 3, 2011

Nu ai onoare domnule Becali!


Gigi Becali, declara înaintea meciului Sportul Studenţesc-Steaua Bucureşti: „Dacă nu batem nici Sportul Studenţesc, îmi dau cuvântul de onoare că nu mai apar la televizor până în iarnă. Dacă nici pe ăştia nu îi batem, nu mai vreau să apar nicăieri. Mă şi spânzur, mă găsiţi spânzurat!

Steaua nu a bătut Sportul, meciul s-a terminat egal 0-0. Gigi Becali s-a spânzurat? Nu! Mai apare la telvizor? DA

E un om care se ţine de cuvânt? Nu! 


Nu mă refer la partea cu spânzuratul, că nu doresc moartea unei persoane, dar partea cu apărutul la televizor, ar fi ceva, deoarece m-am săturat ca zi de zi să-l văd, şi să-l aud pe acest personaj la emisiuni TV. Partea care mă deranjează şi mai mult e, că unii jurnaliştii şi reporteri nu fac altceva decât să-l urmărească, pentru a obţine declaraţii bombă de la marele războinic al luminii...
Presa din ţară a ajuns într-o stare de degradare gravă, dacă zilnic la emisiuni şi în ziare sunt publicate păreri şi declaraţii ale lui Gigi Becali. Nu de puţine ori am văzut că moderatorii de emisiuni de sport.ro erau curioşi să afle părerea domnului Becali despre evenimente care nu aveau nici o legătură cu echipa Steaua.
Dar amintind de Steaua nu ştiu dacă „marii jurnalişti sportivi” ţin minte că acelaşi Becali declara în aprilie 2010, că nu mai are nici o legătură cu echipa de fotbal Steaua Bucureşti, deoarece şi-a vândut toate acţiunile! E doar un simplu suporter al Stelei.
Din moment ce nu eşti patron de ce ai pretenţii de oficial? La meciul Cfr Cluj-Steaua din mai 2011, de ce a vrut să traverseze tot terenul pentru a intra la vestiare împreună cu Olăroiu dacă el nu e patronul echipei, iar Olăroiu nu era antrenorul echipei(conform declaraţiei lui Becali)? Desigur acest eveniment a fost urmat de un scandal făcut de Becali... Ce vroia ca orice suporter să fie lăsat să intre la vestiare?

Un personaj ca Gigi Becali, care a dovedit de nenumărate ori, că nu are maniere, şi mai nou nici onoare, după ce şi-a încălcat promisiunile făcute, merită să apare zi de zi la televizor, să fie subiectul principal al emisiunilor, să fie întrebat de lucruri şi evenimente cu care nu are nici o legătură sau nu are habar? Ştiu că e la modă ca cei care urlă, înjură şi sunt implicaţi în scadaluri să fie invitaţi la emisiuni TV, dar m-am săturat, deja e prea mult!

Nu demult am vorbit cu cineva din presa sportivă şi l-am întrebat de ce e mediatizat atât de mult Gigi Becali. Am primit următorul răspuns: Din moment ce publicul-l cere şi face rating, de ce nu…

Cine e vinovat pentru această degradare a presei sportive? Jurnaliştii, sau publicul ţintă?

P.S. Degeba apari zilnic la televizor domnule Becali, şi dai declaraţii, că onoare nu ai!