Friday, September 17, 2010

Aşteptări de la noul sezon

Am aşteptat cu mare nerăbdare să înceapă noul sezon fotbalistic în Europa. Am urmărit cu mare atenţie schimburile de jucători, antrenori, manageri la clubuile cu pretenţii. După terminarea CM din Africa meciurile amicale nu mi-au putut alina setea de fotbalul adevărat, de cel spectaculos cum e cel din Champions League. În sfârşit a început şi adevăratul fotbal, cea mai prestigioasă competiţie intercluburi a debutat în 14 septembrie. Cu toate că primul gol marcat în acest sezon, a fost un autogol(Pasanen în meciul Werder-Tottenham) am fost foarte fericit, deoarece Realul meu, Realul nostru a debutat cu dreptul în Ligă. A fost un meci frumos, chiar dacă am câştigat doar cu 2-0 am arătat că suntem o echipă, dar nu încă o mare echipă. Totuşi, cei care au văzut meciul Real Madrid-Ajax, pot spune liniştit că au văzut fotbal, au asitat la un spectacol. Mourinho a transformat echipa, şi trăiesc cu speranţa că în acest sezon vom fi galactici. Ozil a fost fenomenal în acest meci, sper din tot sufletul că voi putea să-l compar cu dirijorul meu preferat Zidane. Deoarece de pre vremea lui, nu am văzut pe cineva să fie atât de sigur pe el, şi să dea aşa pase de la mijlocul terenului în sus. Din primul minut terenul a fost înclinat spre poarta lui Stekelenburg. Nu am avut emoţii, eram sigur că acest meci nu-l putem pierde.
Aşteptările mele de la acest sezon sunt normale, trebuie să trecem de „blestemul sferurilor” neapărat, trebuie să câştigăm campionatul, şi trebuie să câştigăm în El Classico. Băieţi nu mă dezamăgiţi, anul acesta e al vostru, e al nostru, al tuturor fanilor Real Madrid, la sfârşit, când tragem linie să putem spune că în acest sezon am îndeplinit toate obiectivele, şi să fim mândrii de strălucirea Galaxiei Albe!
Hala Madrid!