Tuesday, March 24, 2009

Craiova la turaţie maximă

Cu puţin timp în urmă, am scris un articol, cu titlul: Unde e spectacolul? Se pare că m-am grăbit un pic, deoarece parcă-parcă revine spectacolul, şi nu mă refer aici doar la campionatele din alte ţări, ci şi la Liga 1 din România. Urmărind meciurile de vineri, sîmbăta şi duminică seara, am constatat, că şi în campionatul intern putem vedea, fotbal spectaculos. Vineri seara, la meciul Argeş-Steaua, am văzut 4 goluri, şi un joc bun, cu ritm, multe faze de poartă, chiar şi un penalty. Cu toate că Steaua ma dezamăgit, mă aşteptam să bată Argeşul, dar asta e... Sâmbătă seara a urmat meciul Rapid-Oţelul. Cu toate problemele interne, Rapidul a jucat un fotbal spectaculos, cu multe ocazii de gol, şi desigur 4 reuşite în contul giuleştenilor. Duminică seara meciul Craiova-Cfr „a pus punctul pe i”. Un stadion aproape plin, suporteri entuziasmaţi, şi un joc frumos. Abia începe meciul, dar Florin Costea deja înscrie primul gol. Peste câteva minute, o fază dubioasă în careul lui Nuno Claro, aduce un penalty, şi Dorel Stoica marchează al doilea gol pentru Craiova. Pentru CFR, Alcantara reduce din scor, dar degaba, deoarece în repriza a doua, oltenii au fost fantastici, fraţii Costea reuşind o dublă, în minutl 67 a înscris Florin Costea, iar în minutul 70 fratele mai mic Mihai a închis tabela la scorul de 4-1 pentru Craiova. Cfr nu a arătat deloc ca o echipă care a câştigat eventul în România, dar în schimb Craiova a arătat că are o echipă bună, omogenă, iar fraţii Costea sunt o soluţie pentru naţională, două posibile stele ale fotbalului în devenire. Ei doi au arătat, că pot rezolva un meci, în doar câteva minute, colaborând excelent pe gazon. Clujeniilor le-au lipsit mulţi jucători de bază(Tony, Culio, Dubarbier. Gabi Mureşan etc.) dar asta nu poate fi o scuză, deoarece o echipă cu pretenţiile ardelenilor, ar trebui să aibă şi jucători de rezervă, care pot face faţă în meciurile importante.