Tuesday, September 16, 2008

Începe spectacolul!!!

Astăzi, de la ora 21:45(ora României) începe UEFA CHAMPIONS LEAGUE, începe spectacolul, şi sper că nu dezastrul şi umilinţa pentru echipele româneşti. Avem în premieră două echipe în grupele Ligii Campionilor: CFR Cluj şi Steaua Bucureşti. Antrenorul Clujenilor, Maurizio Trombetta, a declarat după meciul câştigat în faţa celor de la Gloria Bistriţa, în campionatul intern, că: „Am jucat bine cu Bistriţa, facem faţă Romei”. Să fim serioşi, putem compara Bistriţa cu Roma? Dacă ei cred, că da, atunci părerea mea e, că se înşeală amarnic. Chiar dacă Roma, a pierdut ultimul meci, în deplasare cu Palermo, scor 3-1, nu contează, deoarece acum joacă în Liga Campionilor şi, joacă pe teren propriu! Nu va fi uşor celor de la CFR, pe Olimpico din Roma. Acum trebuie să demonstreze jucătorii aduşi pe bani mulţi(gen Dubarbier, Peralta) că au valoare şi de Champions League, nu numai de Liga lui Mitică. Să trecem acum de la CFR, la armata vijelioasă a lui Gigi. Steliştii joacă miercuri seara, în Ghencea cu Bayern Munchen. Germanii sunt în formă bună, şi au jucătorii valoroşi gen Toni, Podolski, Klose etc. Am citi în presă că steliştii au noroc, deoarece nu joacă Ribery. Hmm, nu ştiu dacă putem spune că au noroc, deoarece au ei jucători, nu stă Bayern în Ribery. Degeaba spun unii că Bayern nu e în top, cu echipele nemţeşti niciodată nu se ştie. Ar fi foarte bine ca ambele echipe să scoată rezultate bune! Nu să joace bine, şi să piardă, că am auzit de multe ori: am jucat bine, dar am pierdut. Păi să jucăm bine, şi să nu pierdem! Sau dacă vreţi să jucăm slab şi să nu pierdem!(e mai puţin probabil, să se întâmple aşa, dar nu se ştie…) Deci în seara asta începe spectacolul. Sper că nu dezamăgim. Aşa că baftă ambelor echipe în Champions League !!!