Monday, September 1, 2008

Brichete, valize şi.... smsuri

În fotbalul românesc spre bucuria realizatorilor de emisiuni sportive, scandalurile se ţin lanţ. A început cu o bricheta, a continuat cu o valiză, şi acum am ajuns la telefon. Domnul Rednic a trimis un sms domnului Porumboiu prin care-l felicita după ce în direct prin intermediul televizorului la făcut „praf”. Am urmărit să văd unde se va ajunge, ce se va întâmpla cu acest sms buclucaş. Mi-a venit în minte un refren celebru, „…nu-mi răspunzi la sms, eu-ţi scriu atât de des, poate m-am purtat urât, dar să ştii că te-am iubit.” Poate şi Rednic a ascultat această piesă deoarece a făcut acelaşi lucru în primul rând sa purtat urâr, apoi şi-a manifestat iubirea, respectul faţă de Porumboiu. Răspunsul……hmm a fost ceva la care nu cred că se aştepta Rednic, deoarece a aflat toată România de sms. Conducătorii de la Dinamo se contrazic, Badea spune că postul lui Rednic nu e în pericol, dar Turcu spune că... e posibil ca Rednic să plece. Dar toată lumea ştie cum sunt conducătorii cluburilor din Liga I, un exemplu recent e cazul lui Andone de la CFR. Conducătorii de acolo spuneau că, Ando va ieşi la pensie de la CFR, dar a fost demis, sau aşa de repede a fost pensionat??? Sau alt exemplu e Hagi, despre care spunea Becali că nu va fi demis niciodată, adevărat nu a fost demis....dar a demisionat el, de bunăvoie, că...a fost presat. O concluzie e, că viaţa antrenorilor nu e lungă, cel puţin la noi, deci ca şi în alte dăţi urmează să aşteptăm, să vedem ce se va întâmpla. Cine ştie poate peste câteva etape, urmează ca cineva să fie demis din cauza messengerului !