Sunday, August 28, 2011

Răspuns!

Nici cum nu am scăpat...a trebuit să văd câteva minute din nunta lui Borcea. Nu am fost deloc curios, şi nu din curiozitate m-am uitat, cineva din locaţia unde mă aflam se uita la nuntă, şi a trebuit să văd şi eu un pic. La Realitatea TV, a fost invitată o doamnă care afirma că mulţi se uită la acest eveniment, deoarece visează să ajungă la nivelul nuntaşilor. Hai lasă-mă, nu cred că Borcea şi Becali sunt idolii tinerilor cu minte din ziua de azi. Nunta anului!? Poate nunta prinţului William a fost nunta anului, dar nicidecum nunta lui Borcea!
Populaţia abia aşteaptă să urmărească astfel de nunţi? Chiar aşa persoane importante sunt Borcea şi Becali? Cei doi sunt produse media, dacă jurnaliştii nu ar fugi non-stop după ei, nu ar exista! 
De ce transmit GSP TV şi Sport.ro astfel de evenimente? NU SUNT EVENIMENTE SPORTIVE! Dacă o persoană care are ceva legături cu sportul participă la un eveniment, automat devine eveniment sportiv şi trebuie transmis?! GREŞIT!
Încâ odată susţin că voi televiziunile vreţi să transmiteţi această nuntă, nu cred că au sosit în redacţii mii de scrisori în care cereau să fie transmisă nunta.
Voi, jurnaliştii sunteţi cei care faceţi ediţii speciale atunci când nu e nevoie şi intoxicaţi publicul ţintă prin astfel de emisiuni, care nu-şi au rostul!