Sunday, October 12, 2008

Am scăpat cocoşul din mână

Sâmbătă seară, înainte să înceapă meciul foarte mulţi suporteri spuneau, că a intrat cocoşul la noi în curte şi nu mai scapă....ehhh uite că a scăpat. Mai bine zis noi l-am scăpat din mână. Un început superb de partidă, după doar 6 minute, piticul atomic, Florentin Petre deschide scorul pe stadionul din Constanţa, după un şut bine plasat cu exteriorul. Francezii parcă erau cu gândul altundeva, nu la acest meci... Vine minutul 17, după un şut al lui Marica, obţinem lovitura de la colţ, Fl. Petre centrează, uriaşul Goe se înalţă şi marchează. Avem 2-0 după 17 minute. Fantastic, cine se gândea la aşa un început de meci? Dar începe asaltul francezilor. Deocamdată ne apărăm bine...dar se vede că francezii şi-au dat seama, că nu e de glumit cu jucătorii români. Lobonţ respinge şutul lui Henry în minutul 36, dar după câteva secunde, fundaşii români nu schiţează nici un gest la faza superbă creată de ofensiva franceză. Ribery prinde un şut superb, şi e 2-1. Se apropie finalul primei reprize, dar francezii sunt tot în căutarea golului egalizator. Ribery, Henry, Gourcuff, vor neapărat să egaleze, nu le-ar convine o nouă înfrângere în grupe. Dar la pauză scorul e de 2-1 pentru România. Începe repriza a doua. Francezii pun o presiune extraordinară pe jucătorii români, dar Lobby reuşeşte să respinge fantastic de două ori la rând. Ribery parcă are un motor cu turbo reactor, accelerează fantastic, şi fazele periculoase se înmulţesc la poarta noastră. În minutul 69, Gourcuff prinde un şut senzaţional, şi înscrie un gol magnific, aproximativ de la 30-35 de metri. Câtă asemănare între acest jucător şi Zidane. Tehnici amândoi, Zidane a jucat la Bourdeaux, Gourcuff joacă acolo, Zidane a jucat cu numărul 14 la naţională, Gourcuff joacă tot cu 14! Dacă va juca la fel, în viitor poate ajunge un jucător mare! Piţi îi schimbă pe Mutu şi Fl. Petre cu Bucur şi Costea, dar degeaba, meciul se termină cu o remiză. Cu toate că am început meciul fantastic, ne-am stins, în repriza a doua nu au făcut mare lucru jucătorii români. Mutu nu e în formă maximă, ne aşteptam la mai mult de la el... în schimb Gabi Mureşan a fost fantastic, cred că am câştigat un jucător, care în viitor poate fi de mare folos la naţională. Nu a avut nici un complex, în faţa jucătorilor francezi, chiar dacă era vorba de Ribery, Henry sau Benzema. Atât am putut, e bun şi egalul, mai ales că în repriza secundă cocoşii au fost peste noi. În următoarele meciuri, trebuie să jucăm la fel de bine, cum am făcut-o în primele 20 de minute şi atunci putem spera la calificare. Dacă atacam mai mult, poate reuşeam încă un gol, deoarece apărarea francezilor, a fost slabă, mai ales în centru! Dar cine ştie, poate ne-am speriat că am condus cu 2-0, şi nu am mai atacat. Important e că nu am pierdut. Succes băieţi în continuare!

1 comment:

  1. Contacteaza-ma te rog frumos pe mail (danyblogcom@gmail.com) sau pe Y!M - danyblogcom id-ul de mess :)

    ReplyDelete